Reportaj foto al lecțiilor grupului de nivelul întîi în limba română

Încheie studierea grupul de nivelul întîi în limba română. A nins în sfîrșit și acum puteam fotografia imagini de iarnă adevărate! Acum ei au manualitate mai liberă a instrumentelor numite aparate de fotografiat! Posibilitățile lor s-au extins, fantezia nu mai este limitată de neîndemînare și fotografiile devin mult mai interesante.

Cineva se îmbracă la lecții ca un adevărat agent secret. Față de fotograf trebuie să fii mereu cu ochii în patru)))

TAN 1645 копия

Iar colegii de grup știu că Bogdan nu este agent secret și îl întîmpină cu zîmbet!

TAN 5926 копия

În spate sunt deja 2 luni de studiere, deja multe le putem face de sine stătător, însă ajutorul profesorului oricum este necesar. Cristina va explica totul încă odată, atît celor care s-au încurcat, cît și celor care sunt codași și nu fac temele pentru acasă!

TAN 5956 копия

Acum se poate lucra! Ion e fericit!

TAN 5969 копия

TAN 5983 копия

TAN 5988 копия

TAN 6000 копия

TAN 6054 копия

TAN 6070 копия

TAN 6234 копия

Dacă fotografia Vă captivează, atunci și timpul la lecție trece foarte repede. Iată că a și înoptat! Tema nouă - fotografierea nocturnă. Folosim timpul de expunere lung, învățăm utilizarea blițului în moduri mai neobișnuite și, desigur, freezelight - ul vesel. Una din lecțiile cele mai interesante la primul nivel este anume fotografia nocturnă. La începutul studierii nimeni nici nu bănuia că peste 2 luni va putea face astfel de manipulații cu aparatul foto.

TAN 9800 копия

TAN 9803 копия

TAN 9975 копия

TAN 9990 копия

Și  desigur, la sfîrșit, facem fotografie de grup pentru amintire. Este plăcut că dspoziția tuturor este atăt de pozitivă. Cunoștințele au fost primite, întărite și așteaptă să fie folosite la maxim)

TAN 9795 копия

Iar acum din plin are loc înscrierea în grupul nou de nivelul întîi. Dacă aparatul foto al D-stră se prăfuiește pe poliță, este timpul să-l scuturați de praf și să veniți să vă înscrieți la cursurile noastre. Peste doar două luni veți nimeri într-o lume nouă - cea a fotografiei!

tel. 022890959, 079459710, 068306662